Hledat
Hledat

Roční prohlídka kotle

Roční prohlídku kotle provádí vždy autorizovaný technik.

Proč?

  • předcházení poruch v provozu,
  • možnost prodloužení záruky až na 3 roky – viz záruční podmínky.

Kdy?

  • ideálně mimo topnou sezonu,
  • nutné objednat s dostatečným časovým předstihem.

Co?

Konkrétní úkony údržby zařízení jsou stanoveny výrobcem a uvedeny v instalačním manuálu pro daný model kotle, jedná se především o následující úkony:

  • zbavení nečistot,
  • kontrola funkcí,
  • nastavení,
  • kontrola emisí u plynových spotřebičů,
  • poučení obsluhy,
  • stanovení termínu další kontroly,
  • zápis do servisní knihy.

Jak objednat?

  • kontaktujte autorizovaný servis ve vaší lokalitě uvedený na www.protherm.cz.
  • Nezapomeňte objednat včas!

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!

Uživatele našich výrobků upozorňujeme, že jakékoli prohlídky a servisní zásahy u výrobků Protherm v záruční lhůtě, včetně pravidelné kontroly kotle, musí být prováděny autorizovanou servisní společností, která má uzavřenou servisní smlouvu se společností Vaillant Group Czech s.r.o. V opačném případě porušuje uživatel kotle záruční podmínky a může tak dojít k zániku práv ze sjednané záruky. Více ZDE (3042 kB).